Test, test, test

19 augustus 2016 - Apeldoorn, Nederland

Hallo hallo? Ja, hij doet het! De blog over mijn reis door Australië is officieel gestart. Ik ga mijn best doen om jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden van alles wat ik daar beleef. Nog maar negen dagen, dan ga ik al de lucht in! Ik begin nu toch wel zenuwachtig te worden. Tot ongeveer een maand geleden leek het nog mijlenver weg en nu staat het vliegtuig al bijna te ronken. Zondag 4 september, om 15:20, vertrek ik naar Melbourne met een tussenlanding in Dubai. Het eerste hostel is al geboekt en vanaf dan is het allemaal nog één groot vraagteken. Nou ja, Uluru en de Oostkust, dat staat wel zo'n beetje vast. Maar hoe, wat en wanneer zal de tijd leren. Avontuur! Het enige dat ik zeker weet (stakingen en sneeuwstormen voorbehouden) is dat ik 29 oktober weer in Nederland ben. Alles daartussenin is nog helemaal open en lezen jullie binnenkort hier.

Ik ga iedereen vast enorm missen, dus deze reisblog is een mooi middel om contact te houden en toch alles wat ik zie met jullie te kunnen delen. Tot heel snel!

1. Reislogger:
    19 augustus 2016
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Astrid:
    28 augustus 2016
    Leuk! Wij zijn ook benieuwd!!!!
  3. Vin:
    28 augustus 2016
    Super leuk dat je gaat bloggen, ik kijk er naar uit je verhalen te lezen!
  4. J.B.de Vries:
    4 september 2016
    Prettige vakantie, we hopen daf je gezellige mensen ontmoet.
    4-9-'16.